fet fetare fetast


älskar att kolla på filmer från när man var liten. Alla var så söta! såg en film på bla mig och matilda när vi dansade aerobix och spelade fotboll. Sedan en film från när familjen var i Varberg och kollade på fästnignen som finns där. Det börjar med att julia får runt med en asfet fjällräven ryggsäck som är i princip lika stor som henne, sen kommer jag in med väääärldens fetsaste putmage och mest svankande svank. Ser seriöst som jag är i 8 månaden och snart ska föda barn. Pappa skrattar så mkt att kan nästan börjar grina. Ni kan ju tänka er; en 6 åring i 8 månaden.. haha!


Jullan, Jag, Marrr och Marcus på starlinjen av den årliga springtävlingen!  (1998)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0