skellefteå på tidag

På  tisdag är det ett år sedan marcus förolyckades och det ska hållas en liten "minneskväll" för honom, Kände att jag vill fara upp och vara med. Så jag kommer ta ledigt från skolan halva tisdag och halva ondag för att åka upp och vara med.

För andra gången i mitt liv åker jag upp pga att minnas marcus. Känns jobbigt nu på förhand och kommer kännas ännu jobbigare när vi väl är där. Men jag tror att efteråt var det värt. Tror att det kommer vara jättefint med alla ljus och ballonger som kommer skickas upp till honom :)




En bild från minneskvällen den 14 mars. Ljuslyktor hade byggts där skotern hittades.
Bilden är från
marcusminnesfond.blogg.se

Kommentarer
Postat av: martina

saknar dig:)

2009-01-15 @ 22:06:38
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: S.

Saknar dig, och ja tror också att de kommer var jätte jobbigt, men samtigit jätte skönt,kommer nog ångra mig jätte mycket om jag inte far dit i morgon, saknar dig jätte mkt! :*

2009-01-19 @ 11:39:11
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0