2008

Har varit ett väldigt händelerikt år. Både dåliga och bra saker har hänt. Satt och kollade igenom bildmappen "kameran 08", så här är några bilder från året och vad jag har gjort :)



Året började på sämsta tänkbara sätt - marcus
 försvann och är fortfarande inte funnen..



åkte till Skellefteå för att sedan tillbringa några härliga
 dagar med sanna, marrr och frida i Storklinta :)



var på kent! kände mig dock en aning
utanför bland alla gråtande emosar :)


åkte till åre twice. En gång med för att åka slalom
och en gång för att pimpla med släkten


tillgringade sista april i skeå hos marr.
Fick även följa med för att "leta" efter marcus


det blev sommmarlov och jag och
 mormor drog till Bulgarinen:)


spenderat mkt  tid med alex :)
följade bla med han till deras stuga för att fiska


besökte skellefteå yttligare 3 gånger
efter sommaren :)


sen har jag lekt lite med mina vänner också, hihi :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0