Grattis Marcus



Jag kommer ihåg när du  fyllde 18. jag hade glömt bort att ringa och gratta dig. Visste att du fyllde år, hade skrivit upp det och allt, men glömde bara att ringa. Ringde istället några dagar senare. Jag sjöng för dig i telefonen och du var superglad för du hade klarat teorin eller halken, kommer inte ihåg vilken det var, men glad var du! I bakgrunden hörde man martina som desperat bad om glass. Kommer också ihåg hur glad jg var när jag la på luren, för jag skulle komma och hälsa på er två veckor senare. Så blev det tyvärr inte, så sista gången jag pratade med dig var just den här dagen för ett år sedan..

det verkade som du hade en bra födelsedag då, och jag hoppas du får en minst lika bra i himlen iår!
Gratttis Marcus, jag saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0