Sommaren -08

Har hunnit med rätt så mkt i sommar. Trotts att jag började sommaren med inställningen att "det här kommmer bli den sämsta sommaren".  Ändå trodde jag att allt skulle bli som vanligt, även fast Marcus inte skulle vara med. Men icke. INGET vart som det brukar. Martina som brukar bo med mig hela sommaren, kom i två veckor. jag hann iaf med :
fara till Bulgarien med mormor
vara med kompisar och Alex
Åka båt.  (dock bara tre-fyra gånger)
(fotboll+jobba)

så här är några bilder ifrån sommaren:
 
              
Skolavslutningen                                  Bulgarien                                   Midsommar    

      
Båt med Robin och Marrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0