hos marrr

Sitter nu vid Martinas cpdator och försöker komma överens med hennes internet. tyvärr går det inte så bra..

Igår var vi på fest med Terrr hos ngn Klas ( var först hos Slaktarper och Lova.) Träffade massa som jag inte träffat på ett låååångt tag! bla Sanna som typ ströp mig av glädje. Det var svinmycket folk hos klas och jag hade ingen anaiong vam typ någon var och ingen hade någon aning om vem jag var. Den kom det fram en kille ba :
hej, är det du som är från Övik?
jag ba: ja?
han ba: coolt.. hejar du på modo?.
sen satt vi typ och pratade om modo hurlänge som helst (vet dock inte varför..)

Tyvärr var alla tvugna att gå klockan elva! så jag, Terr och Virre fixade skjuts till Max, där vi åt lite mat. Marr hade hittat sitt ragg som hon spenderade största delen av kvällen med, så hon stannade kvar hos Klas och gömde sig med ragget. Hur jag, Terr och Marr skulle ta oss från stan till mb hade vi iungen aning om.. jag och terr var ett tag inne på att sova hos Virre. När Marr ringde tillslut kom till stan ringde hon Snuffe som kom och hämtade oss :)

Tack för ikväll, det var jättekul :)

     
nina och terrr                                     Marrr, Chrille, Modosimon                        Virre, Ottilia, erik                                 erik och Virre

Kommentarer
Postat av: virreboy

fy vilka sexiga leksaksprickar det finns i skellhell;D

2008-10-12 @ 22:45:56
Postat av: linnea

svar: jaaa, och jag har hittat dom bästa :B :D

2008-10-12 @ 22:48:48
Postat av: Anonym

hahhhahahha chrille å modosimon ä snygga ;)

2008-10-16 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0