hemma från marrr



Har nyss kommit hem från min kära fru :( Fick inte plats på den vanligt bussen ( som vanligt) så jag fick åka extrabussen. Den kom ganska snabbt, så vi behövde inte vänta så jättelänge. Sen bytte jag buss i Umeå. Vi var ju som lite efter i  tidsplanen, och när vi hade kört ut ur Nordmaling var den en lite kille som inte klivit av. Så bussen vänder tillbaka och skjtsar ham dit han ska. Snälls gjort, men man blir lite irritead som passageara när inte bussen kan passa de tider som är satta. Tänk de som ska med tex tåg i Sundsvall :P Fick iaf träffa Vickeprick som jag inte träffat på ett halvår, så det var mkt trevligt, dock bara medans vi väntade på bussen, men ändå! :)

Bilden; jag och marrrr föe x antal år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0