bra fredag

klockan är nu 00:44 och vid 22:00 brukar min trötthet bryta ut som resulterar i att jag trycker fel på typ 50% va tangenerna och  inte orkar bilda riktiga meningar, men jag gör ett försök iaf :)

Har varit en relativt bra dag idag, trots att jag nästan kom försent.. Började dagen med engelska som gick väääligt fort. Sen var det natur för grupp1 och eftersom jag är i den andra gruppen fick jag lunch vid halv tio, så jag, hanna, kaysa och elin gick ner till Max och käkade lunch. Klockan tolv skulle vi på en föreläsning i aulan i en timme, och sen var det filosofipreovet :O Trodde att det skulle vara svinsvårt, men det vat ganska lätt och jag tror det kommer gå ganska bra! :D

efter provet slutade vi. så jag, elin, och hanna gick på hemköp där det blev en del diskussioner om vilka chips vi skulle välja till kvällen, det slutade med attt hanna fick sina och jag och elin fick klunsa om vilka den andra påsen skulle innehålla. Sen gick vi och hyrde en film och tog bussen till hanna där pappa hämtade oss. 

Väl hemma ringde Kaysa och sa attt hon hade hittat en hundvakt, så hon kunde också komma. När hon hade kommit började vi med maten, sen började vi se filmerna och frossa i chips :D

trots att ni är lite cp och annolunda så tycker jag om er och¨tack för en mkt trevlig kväll! :D

(kommer kanske lite miffobilder sen (Y) )

nu är jag jättejättejättetrött och ska nog krypa ner i sängen..
puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0