back hos marrrr

nu sitter jag här igen, vid Martinas superduperdator och väntar på att hon ska komma ut ur duschen. Jag förstår inte hur man kan vara så segast. Hon är t.om snabbare än hennes dator.. obegripligt, jag vet. Men sant! Martina hur lyckas du? :)

Kom iaf hit igår. klev på bussen hemma i Övik vid halv tre, och var framme här i Skeå vid tio över sex. Jag var döhungrig och lika så var marrr, så vi käkade lite chinamat och pizza. Sedan kom erik, adam, terr, josse, thomas, thai, danne och kim förbi och såg på tv. Adam somnade som vanligt (det gjorde även jag en stund), och eftersom adam tog så stor plats i soffan bar jag och erik honom till soffan i datarummet där han sussade sött i några minuter tills han kom ut till oss som ett levande frågetecken, och undrade hur han hamnad där.

Idag har vi inte gjort så mkt, var på maxi en sväng och handlade mat (dvs chips, godis, läsk och dipp). Vi skulle köpa en alkoholfri cider och när vi kom fram till kassan bad killen som satt där om leg. Vi ba: ehh, den är ju alkoholfri? han ba: ja, men det spelar ingen roll. ni måste visa leg. Så vi fick inte köpa någon cider :(

ikväll ska vi äta ''köttfärs fyllda baguetter'' och sen ska iaf virre, erik och sanna komma och vi ska nog.. bli lite fetare..

Kommentarer
Postat av: marr

öppöpp inte klaga nu, jag tycker du har befunnit dig där inne i duschen rätt länge nu du också;)

2008-10-25 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0