Marcus Degerman, du är saknad <3

image77


Marcus, jag kommer aldrig glömma när du hittade en padda här i stugan. Du gick runt med den hela dagen tills den kissade på dig. Du vart sur, tog Ingrids träskor, gick ut, satte ned paddan och kissade på den. Det är så jävla roligt, även fast det var flera år sedan skrattar jag fortfarande åt händelsen som om det vore idag.

jag kommer ihår förrförra sommaren när vi sommarjobbade tilsammans. Jag fick sykbryt på dig. Men såhär i efterhand saknar jag det. Jag saknar när du retas, jag saknar när du busar.

jag kommer ihår alla gånger vi tältat, våran tratition. Hur ska den kunna vara sig lik nu när inte du är med? Visst, vi andra ska fortsätta. Men det kommer inte vara detsamm utan dig..

jag och Kaysa satt bara för några dagar sedan, i fredags tror jag det var och pratade. Vi pratde om sommrarna. Om Tomas, dig och Martina. Vi pratade om hur rolig och klumpig Tomas är som varenda sommar tappar minst 2-3 mobiler i vattnet och trillar i själv. Vi ptatade hur underbar du och martina är som personer och att vi skulle vilja sa samma kontakt och humor med våra syskon som ni hade.

Alla bra, roliga och även jobbiga stunder som vi haft har gjort ett stort märke i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig.
du finns i mitt hjärta,
föralltid! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0