lördag

Som många vet är Snuffe Degerman rätt så kaxig av sig. Han tror sig veta allt och går under namnet "starkleif", han har den senaste tiden levt på att modo förlorade mot aik med 6-0 den 17 november men igår var det upp till bevis och modo vann!!  :D

efter matchen tog vi hockeybussen hem till mb. Dock inte snuff som klev på fel buss och fick gå hem efter att ha klivit av på ngn random hållplats, typiskt honom för övrigt.. sedan gick jag och marrr till frida där vi fikade, sen tyckte folk att vi skulle joina dom, så vi och 9 st andra for runt lite :)

     
snuffe hade pyntat                  snuff och pappa                  frida och marrr    


      virre och krooken

Kommentarer
Postat av: StarkLeif

AIK förlorade inte, det stog 4-4 efter full tid. Jag klev inte på fel buss, jag diskuterade dock väsentligheter på bussen så jag missade hållplatsen och åkte vidare till nästa.

2008-12-09 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0