snabb torsdag

Av någon konstig anledning har det här dagen  gått väääldigt fort :p Vaknade 05.34 att katten kom och la sig på mitt huvud och började spinna. Mycket mysigt med katter, men inte just i det läget. somnade sedan om jag vaknade 07.00 av att pappa skrek "kliv upp". Kom försent till skolan.. hade natur, sen var det tänkt att vi skule hamatte, men våran lärare var på kurs så vi hade 2timmar och 40 mins hål, så vi passade på att titta på Credos julkonsert som var jättebra. sen var det filosofi, spanska och teckenspråk om väntade. Efter skolan for jag till mormor och morfar för att käka middag. Var tänkt att jag skulle ta femman dit, men bussjäveln for tio min tidigare! så jag fick vänta i 20 min och gå en bit, mkt irriterande..  väl där åt jag mat, sen kom alex och hämtade mig, sen for vi hem till han och mös och gjorde lite matte! :)<3

IMORGON ÅKER JAG TILL SKELLEFTEÅ!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0