juldagen

och då var det 364 dagar kvar till julafton.. Trodde inte jag skulle få så mkt i julklapp. Men mamma var bra på att hålla paketen hemliga iår. Fick iaf en jacka, tofflor, plattång, kokbok, mus, datorväska, smink + väska, presentkort, pengar och lite småsaker - så jag är nöjd :D

sov som vanligt kvar hos mormor och morfar tills idag och vid tolvtiden kom kusinerna på mammas sida och vi åt lite mat och körde "50kroners", och jag fick mormors paket iår igen! iår var det fock mkt bättre inehåll - en skitfet eldriven konservöppnare! haha :D hoppas den kommer till användning när jag flyttar hemifrån (Y)

var även till alex mormor och morfar en sväng med hans kusiner och familj - trevligt trevligt! och sedan for jag hem till honom och mös lite :)

imorogn blire jobb mellan 12-21!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0