julafton

mys med julafton!! :)  Kusinerna på pappas sida var här i morse och åt frukost/lunch. Vi spelade spel och fick lite paket. Sedan for de innan kalle anka började. Tycker inte kalle är så kul längre. i min familj används tiden nog mer till att sova än till att kolla på tv :) hehe.

nu ska vi snart fara till mormor och morfar, där vi ska käkä och få paket :) Jag hoppas att det är många som rimmat på paketen i år. Brukar mest vara jag och jullan som gör det. men jag tycker det är mycket roligare att få ett paket med ett rim på, så man får klura lite på vad det är i! :)

Imorgon vaknar vi som valigt upp hos mromor och morfar, vid tolv kommer mina andra kusiner från mammas sida. Då blire väl "50kroners" (vi  brukar alltid köpa en lite rolig/fiffig sak som ska kosta 50 kr, sen är det alltid något lek och om vilket paket som man får. Är lltid olika regler, så ska bli spännande att se var morfar att att tillägga i år.. :))

nu ska jag packa, sen ska vi fara!
GOD JUL!! :)


Kalle anka -06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0