återigen hos marrrr

sitter nu här vid marrrs dator medan hon är  i duschen, som vanligt... igår tog jag halvtre bussen hit till skellefteå, så jag var framme vis kvart-tjugo över sex. Var bland den segaste bussresan jag gjort. Har gått ganska fort nu på slutet, men igår.. kändes som jag åkte i evigheter. När jag väl kom fram kom snufff och marrr och hämtade mig på btsn och när vi kom hem till marrr åt vi tacos. Senare på kvällen kom terr, sanna, adam, virre, erik, krooken, therese och hampus hit och vi såg på tv, åt chips och mös lite :)

idag ska vi iaf på hockey (saik - modo), så snyffepuff har pyntat huset med AIKprylar (mamma och pappa kontrade med att hänga utt modotröjorna..) Matchen börjar dock inte förnst halv sju, så jag vet inte vad vi ska hitta på tills dess?

MoDo måste verkligen vinna!!!! Annars kommer vi bli hånade av snuff restan av livet, helgen kommer bli en pina och han tror han har rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0