22 december

igår var det liquid och jag, elin, emma, malin, rebecca, charlie, magdalena, emilie, klas, hanna, karran, emil, fredrik x2 och carro spenderade största delen av kvällen hemma hos emilies bror :)

idag har jag varit på stan med jullan och alice. Köpte alla mina julklappar, så jag är nöjd. Är dock pank nu, så jag får hooppas på lite pengar i julklapp :)

Ikväll får vi finfrämmande från skellefteå. Marrr, Ingrid och Snuffe borde vara här vilken sekund som helst nu. Dom ska stanna ett tag, och sen vidare :) ska bli kul att träffa dom igen! Trots att vi var hos dom för ungefär två veckor sedan och jag har hälsat på yttigare tre gånger sedan skolan börjat, känns det ändå svinlänge sedan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0