otur?

Jag har antagligen haft min sämsta dag på länge, säriöst alltså!

Först börjar det med att jag försover mig  och inte hinner duscha vilket gör att jag inte hinner raka benen till idrotten. Sen tror jag att det är fredag, men det visar sig att det bara är torsdag (och alla vet ju hur nere man blir av det!). sen när jag ska äta doppar jag  halsduken i jordhubbssylten.
Äppeljuice är slut så jag bestämmer mig därför att ta apelsinjuice, men  då är den också slut, så jag blir tvungen att ta vatten (och hur gott är det till pannkaka på en skala?). När jag står där och fyller vatten i glasen har jag andra tankar i huvudet äv´n vatten så det blir översmänning, två gånger!!
När jag ska äta min gurkmacka faller två feta gurkskivor ner i ett av vattenglasen så det skvätter på min tröjarm och den blir blöt. Sen när jag går bort med maten går en kille in i mig så jag får hans vatten i ryggen och blir blöt, mitt vatten sills ut och jag råkar doppa halsduken i det, och när jag sla ställa bort brickan slår jag huvudet i väggen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0