lista


Ditt namn:
Linnea
Är du snygg? : beror på..
Ligger Skåne i Sverige: ja?
Dina första tankar när du vaknar:  ringer det? Seriöst, jag ska döda dig..
Är du hungrig: på godis, ja!
Vart befinner du dig just nu: framför datorn
Är du kåt: ofc , haha
Vilket land kommer du ifrån: sverige
Din mobiltelefon: samsung z500
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: "super rock N' roll mix", höhö
Är du sexig: sexigast
Antal timmar sömn inatt: typ 10?
Vem är snyggast: alexander kyckling
Vem vet mest om dig: Vet inte..
Vem vill du ha just nu: ALEX!
Vem hatar du mest i hela jävla världen: godiskungen, han borde bo brevid mig så jag kan äta godis när jag vill!
Språk du kan prata: Svenska, Engelska, och Spanska
Vilka sjukdomar har du: ingen, tror jag iaf :)
Ditt mål i livet: rik
Känner du en snygg kille: ja
Vilka cigg gillar du mest: röker inte
Åsikt om jultomten: hoho
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Vet inte, Linnea är ganska ok.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: ingen aning..
Pepsi eller Coca Cola: hehe, sprite?
Svär du? : aoo
Sjunger du: sorgligt nog så, ja
Duschar du dagligen: i princip
Har du varit kär: är det nu
Är du kär nu: Ja
Har du älskat någon : gör det nu
Den starkaste du vet: jag såklart :)
Vill du gifta dig: Ja, varför inte det verkar mysigt :)
Kommer du överrens med dina föräldrar: Rätt ofta nu för tiden, men alla har vi våra stunder..
Din hårfärg och frisyr: eh, typ rätt så blont. Just nu i en "boll"
Skorna du hade på dig idag: jag har inte haft på mig några
Kläder du hade på dig idag: mjukisar och träningst-shirt, hehe
Vad har du på dig nu: samma
Hur ser din plånbok ut: randig
Favoritårstid: summer såklart!
Favoritdjur: dog
Favoritämne i skolan: typ historia och svenska.
Gillar du när det åskar: nej, jag hatar det!
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: olika
Senast hånglat med: alex
Sov du ensam inatt: ja :(
Vem sov du hos senast: alex :)
Vem sov du jämte senast av det motsatta könet: hehe, alex..
Vem ringde senast till dig: bapii
Vem ringde du senast: samma
Senast kramat: mamma
Senast pussat: alex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0