plattan

som sagt, plattan vare som gällde igår, även fast det inte vart så mkt av det för min del.

kvällen började med att jag, elina och sandra träffades hos sanna för att sminka oss. Sen gick vi och alex till jannike där förfesten väntade. Där var det singstar och jag har aldrig som gällde!
Sen tog vi sista bussen in till stan, proppat va ordet för att brskriva hur många det var i bussen.
Väl inne i örnparken var det okså proppat med folk, svinkul var det, träffade jättemkt roligt folk!
Sen gick vi (jag, alex och sanna) till plattan, ställde oss i kön men insåg fort att den var lång och det var jobbigt. Så jag och alex bestämmde oss för att gå till max, det blåste som fan och vi höll på att dö. Därskulle vi vänta på sanna "tills hon kom". Efter en halvtimms vntande gick vi tillbaka till plattan och åkte hem.

okej, det låter kanske inte så kul, vi gick ju inte ens in på plttan!
men jag hade kul iaf, hoppas alla andra också hade det.

puss på alla, och tack för igår! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0