jag älskar dig

image21

Om du dör före mig så får du vänta vid grinden,
och vaka över mig som alla änglar i himlen.
Jag lättar mitt sinne och är frälst i min själ,
och du vet hur jag tänker för du känner mg väl.
skulle göra allt för dig, skulle ge dig mitt liv,
jag vill ge dig mitt hjärta, jag vill ge dig min tid.
du är det finaste jag vet och du är underbar,
och vi har stunder kvar som vi ska dela tillsammans.
Du och jag mot hela världen, bara vi och inga andra.
Ser in i dina ögon hela kroppen blir varm,
när jag kysser dig på halsen, när du håller om min hand.
Du ger mig värme, kärlek, du ger mig hopp.
Jag lovar dig, jag kommer aldrig lämna dig,
du är bäst i hela världen och jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill ha den låten, vad är det den heter? :)

2007-12-02 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0