islandshästar

var och firade min morbror som snart fyller fyrtio. Vi var och red islandshästar. Ska jag vara ärlig var det roligare än jag trodde, och jag vart svin rädd när den började röra på sig men jag insåg snabbt att den varsnäll och gjorde som jag ville. Efter att ridit en timme gjorde vi upp eld och wookade luch. Sen for några på hockey och några kollade på matchen på tv. Sedan for vi till Afrodite och käkade middag, för min del vart det kebab.
Senare på kvällen kom Matilda och hämtade migför vi skulle till Emma och fira henne :)

det har gått tre dagar sedan vi red, och jag har fortfaranfe ont i rumpan..


  
               

Kommentarer
Postat av: O L G A

Åhh, vad fina hästar!
Jag har alltid velat börja med ridning men jag är tyvärr allergisk :(

2007-11-22 @ 19:51:04
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0