ferre

var på "fest"  i fredags med Elin, Emma, Malin, Sanna och Frida. Hade kul som fan!

kvällen började med att vi gick och käkade på subway, tog en melt som vanligt. Sen gick vi hem till sanna och sminkade oss. När vi var klara tog vi tjugo i åtta bussen till Domsjö, vet inte til vem. När vi väl var där han vi yp vara där i 10 min sen skulle alla ta bussen in till stan så vi liksom "vafaaaan, vi kom ju nyss därifrån!". Men vi följde med alla andra. Vissa skulle till någon fest på valla men vi stannade kvar inne  stan och fräffade massa folk. Det var ju 200 dagars för alla 89or och temat var idoler, så vi träffade massa kändisar, Sen gick vi ner till max och käkade lite, sen kom pappa..
alltså det kanske inte läter som om vi hade kul, men det här var en av de rligaste kvällarna jag varit med om. + alla alla var svin fulla..



       
jag           malin,sanna         jag
    elin och frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0