Personalfest

Persolanfest igår då, mkt roloigt var det!
Började med att vi träffades på Arken och  hade möte, som slltid drog det över på tiden så vi var alla var svin hungriga när vi kom till Sångkock. Där proppade alla i sig julbord och godis. Sen for vi till kanotcentralen och hade julklappsutdeling och lekar. Sj fick jag två fleecefiltar som Robert köpt, och från Max fick alla en necessär.

Nu sitter jag på skolan. fast jag egentligenborde ligga i sängen!
Har sovmorgon till tjugo i tio...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Huuuvva! Hade julfest i måndags och om jag FICK sova till 9:40 i går så skulle jag donerat min högra hand.

2007-12-19 @ 08:54:58
URL: http://ventileramera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0