Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
massor, men bla; att vi fick biljetter till Kent och att det gick bra på naturkunskapsinlämningen :D
Vad gjorde du kl 8 i morse?
satt i bilkö..
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
bakade pepparkakor

Det sista du sa högt?
jag går upp, ropa när degen jäst klart!
Vad har du druckit idag?
apelsinjuice, citronjuice, mjölk, vatten och julmust :)
Vad var det senaste du åt?
pepparkaksdeg.. hehe
Vad var det senaste du köpte?

en klänning till Alice i julklapp
Vad är det för färg på din ytterdörr?
vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
jag ser inte, det är så mörkt..
Godaste glass-smaken?
GAMMELDAGS VANILJ!!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja?
Sover du tungt?
nix, vakar till en miljon gånger under natten.
Drömmer du mycket?
ja, oftast om Hitler eller andra världskriget :S
Mardrömmar?
jaop, det innan.,
Vilket ämne är roligast i skolan?

historia
Trivs du med ditt jobb?

Ganska, det är roliga personer som jag arbetar med
Favoritklädsel?
tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp mjukisar?
Favoritlåt just nu?
how to save a life, eheheheh
Vad ser du om du tittar åt höger?
en vägg
Vad gör dig glad just nu?
alexanderkyckling
Vad ska du göra härnäst?
kobaka lussebullar
Höger- eller vänsterhänt:
höger, vänstern är skev som fan
Humör just nu:
trött-glad :D
Favoritgodis:
allt, höhö
Kläder just nu:
mjukisar, tshirt och förkläde
Musik just nu:
how to save a life
Sommarplaner:
sola, bada (utomlands?)
Hur många kuddar sover du med:
5
Spelar du nåt instrument:
nää, men har spelar gitarr och blockflöjt

Morgon- eller nattmänniska:
inget :O
Vilka är viktigast för dig:
nära och kära!
Bio eller promenad:
bio! Det är jobbigt att gå..
Är du kittlig:
hehe, kanske?
Snarkar du:
näe?
Stjärntecken:
tvilling
Äckligaste insekten:
skalbagge
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
att jag kunde välja vilken superkraft när jag ville, eller kunna hoppa tillbaka i tiden..
Vad vill du jobba som?
ingen aning, inte mattant eller ngt sån skit iaf :)

Stökigt eller välstädat?
välstädat, även om det inte händer så ofta..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ja, men jag skulle förmodligen skita och kissa på mig samtidigt nr jag står där uppe av rädsla..
Gillar du att sjunga?
ja, men ingen gillar att lyssna..
Anser du att du är stark?
jag ÄR stark
Vad gör du om du får hicka?
börjar med alla huskurer för att bli av med den..
Vad längtar du mest efter just nu?
jullovet och Alex :)<3


Kommentarer
Postat av: sofia

hehe bra att det funkade =) så svårt att förklara grejer

2007-12-04 @ 20:19:03
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0