årets första "julbord"

Igår var jag i kyrkan och kollade på när Alice sjöng, inte det  roligaste att sitta i kyrkan i en timme. Men dom var ganska söta. Efter det for vi till alex och grattade han, eftersom han fyllde år i onsdags. Jag sovde kvar hos han, och idag följde jag med han på hans fotbollsträning, inte det roligaste att sitta och titta på i en och en halv timme utan sällskap, men men..  sedan for jag och Sofia till dansen. Gick ganska bra, fast Caldon verkade inte vara på det bästa humöret :/ Jag har ju som sagt bara dansat i några månader. Men åh, det är sååååå roligt. Man får värsta energikicken av det!!

Efter dansen for jag tillbaka till Alex. Han bjöd mig på årets första "julbord"!! Efterlängtat kan jag lova, åt bara prinskorv, kötbullar, röbettsallad, potatis, julskinka och drack julmust, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0