sista lovdagen

ännu en försök att skriva trots att klokan tickat förbi trötthetsgränsen..

idag var/är sista dagen på lovet!!!!!!!!!!!!!! :( bara jag som tycker att vi fick lov igår? :o idag satt jag iaf på coop konsum och sålde bingolotter melllan tre och fem, sen for jag till alex och mös! :D Resterande timmarna har jag skrivit en ananlys om kambodja. Vet inte riktigt om jag gjort rätt. Frågar man ngn i klassen säger alla " alltså, jag vet inte helle hur man ska göra, jag gissar typ!" "nej, jag vet inte när den ska vata inne, jag tror på onsdag", " den ska vara inne imorgon tror jag, man får lektionen på sig att skriva", "man får inte lekionen på sig att skriva" ovsovs, INGEN har alltså någon anninga om hur man ska skriva och när den ska vara inne, bra klassen (Y):D imorogn ska jag till kuratorn igen. ja.. hopppas det ger ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0