jobbat

Har jobbat både idag och igår!!! igår hade jag tagit en bit i från min kusses pass, så jag jobbde från halv tre till åtta, stod typ i kassan hela tiden. Idag skulle jag egentligen jobba mellan tolv och åtta, men sen frågade dom om jag kunde jobba till klockan tio ist, och liv som jag har så kunde jag ju det.. Stod mestadels i kassan och var i serveringen (u), men de sista två timmarna fick jag stå i driven. gick ganska bra faktiskt :)
Vvi har en kille från Gotland som jobbar hos oss nu. Han och en kille som kommer ifrån Blekinge brar skämt om oss norrlänningar hela tiden. Idag fick jag bland annat höra att dom där nere kallar snö för "lappmögel". Ganska kul faktiskt... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0